Clubgebouw van Scouting Stadskanaal huren?

“Er is geen betere plek om te kamperen dan bij Scouting Stadskanaal!”

“Een goed gebouw, geschikt voor invaliden, genoeg ruime lokalen, nette wc’s en douche’s, goede kwaliteit, alles is aanwezig, een leuke omgeving met verschillende activiteiten en mogelijkheden”

Ons clubgebouw heeft een naam ! …hoe kan het ook anders, we noemen hem “de Blokhut”.

Geschikt voor grote groepen
Ons gebouw biedt met zijn 6 verblijfruimtes, aparte douches en (invalide) wc’s en tevens een keuken, een zee van ruimte en is volledig toegerust op grote groepen tot zeker 200 personen. Op de begane grond kunnen twee tussenwanden worden verwijderd, waardoor er een groot lokaal ontstaat.

Voor een rondleiding door onze blokhut kunt u hier klikken.

Omgeving
Ons gebouw grenst direct aan het recreatiegebied Pagedal. Over de “Rode Loper” loop je zo het Vledderbos in. Ook hebben we een groot speelveld met verlichting en een beschutte kampvuurplaats met een gedoogd stookvergunning.

Goed bereikbaar
Omdat ons gebouw grenst aan het recreatiegebied is het goed bereikbaar, via verharde wegen en fiets-/wandelpaden. Op ca. 1 kilometer van het clubgebouw is een overdekt zwembad. Bij zomerdag kan gebruik worden gemaakt van het zwemstrand. Rondom ons gebouw is volop water aanwezig.

Blokhut huren?

Ons gebouw is het hele jaar door (met uitzondering tijdens de scoutingactiviteiten) in overleg  beschikbaar voor verhuur. Ons gebouw biedt een unieke verblijfsmogelijkheid voor het houden van: Scoutingkampen, recreatieve en/ of sportief georiënteerde kampen, schoolactiviteiten, een weekend voor (sport-)verenigingen, conferenties en cursussen, muziekfestivals, etc. Let op: wij mogen onze blokhut niet verhuren voor feestjes en partijen!

Buitenterrein huren?

Het is niet mogelijk om alleen ons buitenterrein te huren voor overnachtingen of andere activiteiten. Wel mag er buiten op het terrein overnacht worden indien het gebouw gehuurd wordt.

Hoe kan ik een optie nemen?

U neemt een optie door het verhuurformulier in te vullen. Bij het nemen van een optie wordt een indicatie gegeven van de daadwerkelijke beschikbaarheid. Een reservering is pas definitief wanneer een huurovereenkomst is opgesteld en door beide partijen is ondertekend. Een belangrijk punt is dat, u als potentiële huurder, in principe de blokhut dient te verlaten als er groepen van Scouting Stadskanaal draaien. Dit mag in principe niet voorkomen. In overleg is uiteraard veel mogelijk.

Wensen / vragen?

Heeft u speciale wensen voor het verhuur, dan kunt u deze aangeven bij het nemen van de optie. Vragen kunnen altijd gesteld worden via het onderstaande contactformulier.

Indien u vragen heeft - of vrijblijvend wil komen kijken of ons gebouw geschikt voor u is - kunt u een afspraak maken met onze verhuurcoördinator via verhuur@scoutingstadskanaal.nl, of u kunt het contactformulier onder aan de pagina invullen.

Wat zijn de kosten?

Voor de kosten van het huren van onze blokhut kunt u contact opnemen door onderstaand formulier in te vullen, het onderstaand formulier is geen definitieve reservering.

Wat zijn de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden zijn te vinden in het volgende document.

Contact Formulier

*(verplicht) Aan dit formulier kunnen geen rechten ontleend worden.
Dit formulier is geen definitieve reservering, de reservering is pas rond als de verhuurcoƶrdinator contact met u heeft opgenomen!

Komende Activiteiten